fej1

Paskal Dental - fogorvosi rendelő

Micro-2000 Kft. Általános információ

Szájsebészet

A mai modern érzéstelenítő technikák és anyagok segítségével szerencsére még a kellemetlennek tartott szájsebészet i kezelések is tökéletesen fájdalommentesen végezhetőek el. A gyümölcsös ízű érzéstelenítő zselével történő előkezelés után és a speciális Carpule fecskendőhöz illeszthető ultra vékony tűknek köszönhetően az érzéstelenítés már egyáltalán nem érezhető. A modern Ubistesine Forte nevű érzéstelenítő anyag még gyulladásos esetekben is tökéletes érzéstelenséget idéz elő. Ilyen körülmények között szájsebész kollégánk nyugodtan be tud avatkozni, anélkül Ön, kedves páciensünk bármilyen fájdalmat érezne.
Szájsebészet i műtéttel távolítunk el például egy bölcsesség fogat, cisztát, állcsonttal összecsontosodott elő nem bújt fogat, így végzünk egy rezekciót vagy arcüreg emelést. Azért nevezzük műtétnek, mivel egy ilyen beavatkozáshoz gondos előkészület szükséges és nagyfokú sterilitás, ami a környezetet és a használt műszereket illeti. A magas színvonalú berendezéseknek és eszközöknek köszönhetően a beavatkozások ideje, valamint az utánuk szükséges gyógyulási idő a lehető legrövidebbre csökken.
Lehetőség nyílik arra is, hogy a páciens rögtön a foghúzás után ideiglenes híddal hagyhassa el a rendelőt. Így nem veszt el értékes órákat, napokat sem a munkahelyén, sem a családi, baráti társaságban. Rendelőnkben vásárolható poszt-operatórikus fogkefét használva az érzékeny területeket is alaposan meg tudja tisztogatni, elkerülve a sebek felülfertőződését és elősegítve a gyors gyógyulást.
Tapasztalt orvos csapatunk és maximalista szájsebészünk , az ultramodern fogászati eszközök és technikák, melyekkel rendelőnk fel van szerelve, illetve a kényelmes, páciensbarát környezet mind az Önök kényelmét és közérzetét hivatottak kiszolgálni - a szájsebészet terén is.

Oldal tetejére